Algemene Voorwaarden

 

1.Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Salon-S en een cliënt waarop Salon-S deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.  

2.Prestaties
Salon-S zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap.

Salon-S zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.

3. Afspraken
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Salon-S melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Salon-S het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, mag Salon-S de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
Salon-S moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk aan de cliënt melden.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt. 

4. Tarieven
Salon-S vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar in de praktijk. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Salon-S vermeldt prijswijzigingen 30 dagen voor de ingangsdatum duidelijk zichtbaar in de praktijk. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.

5. Betaling
De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen.
Op verzoek ontvangt de cliënt een factuur.


6. Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet Salon-S vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Salon-S aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
Massage: Tijdens de eerste afspraak stel ik je vragen (anamnese) over ziekte, lichamelijke conditie, medicijngebruik, leefgewoontes en je verwachting van de massage of behandeling. Je bent zelf verantwoordelijk voor het geven van juiste informatie. Indien u informatie achterhoudt over eventuele ziektes of blessures dan kunt u SALON-S niet verantwoordelijk houden voor de resultaten of de gevolgen tijdens of na de massage. Kijk even bij contra-indicaties.
Salon-S neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. Salon-S behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Salon-S zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt. 
Alle informatie die u voor, tijdens of na de behandeling met me deelt of aan me toe vertrouwd is vertrouwelijk en deel ik niet met derden.

7. Aansprakelijkheid
Salon-S is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, en/of ontstaan doordat Salon-S is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Bent u reeds in behandeling van een arts of therapeut dan overlegt u best of een massage tijdens de behandelperiode wel wenselijk is.

Salon-S is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk.

8. Beschadiging & diefstal
Salon-S heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Salon-S meldt diefstal altijd bij de politie.

10. Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan Salon-S.
Salon-S moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien Salon-S en de klager niet tot een oplossing komen kan de klacht bij de geschillencommissie gedeponeerd worden.

11. Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Bij Salon-S worden géén erotische of sensuele massages gegeven. Dergelijke verzoeken worden derhalve niet op prijs gesteld. Van intimidatie (zoals bijvoorbeeld ongewenste intimiteiten) wordt direct aangifte gedaan bij de politie.
Ik kan altijd beslissen om iemand niet toe te laten tot de praktijk en ook niet te behandelen.

Bovenal zijn we allen mens en gedragen we ons respectvol naar elkaar.

12. Massage
Salon-S vindt hygiëne belangrijk. Er wordt gezorgd voor een prettige werkruimte en schone handdoeken. Het is prettig als u ook aan hygiëne denkt, neem bijvoorbeeld vooraf een douche of een bad.

Om u volledig te kunnen ontspannen vraag ik om gsm’s uit te zetten.

Maak jouw eigen website met JouwWeb